light touch

Det har varit en fartfylld helg, i alla fall för mig eftersom att jag aldrig brukar göra något annars. I fredags så mötte jag upp Sofia och tog en liten tur på kungsmässan, lite senare kom Jannicke för Sofia och Jannicke hade bestämt att dom skulle sitta ute och ta några öl innan dom gick ut på krogen.

Jag följde med dom. Och oh, jag köpte ett nagellack och ett två par trosor den dagen. Ett par trosor gav jag bort till en man som ville ha dom. Han var på svensexa och behövde dom. Sa han. Jag är snäll. Jag följde även med dom ut på krogen, fick höra att jag såg ut som en Egyptisk prinsessa, osåbra. Vi satt under ett party-tält-liknande grejs på ute serveringen på esters och dom pratade och hade sig. Jag lyssnade mest på regnet som smattrade på tyget. Tog väl ett glas vin också även fast jag inte borde ha gjort det. > Nu har jag mått dåligt ända sedan i fredags. *smajl*

Comments

Popular Posts